Super Jokilaakson ao411 Syyskokous ja pikkujoulut 8.11. 2022 klo 17

Ammattiosastomme pitää syyskokouksen 8.11.2022 klo 17:00 Patalahden liikenneaseman kabinetissa. Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä valitaan ammattiosaston hallitus ja toimihenkilöt seuraavaksi toimikaudeksi.

Kokouksen jälkeen on sitten vuorossa tärkeää asiaa. Meitä kaikkia jossain muodossa koskettava hyvinvointialueuudistus etenee ja sote-alan toiminta siirtyy hyvinvointialueiden vastuulle vuoden vaihteessa. Uudistus tulee jollain aikavälillä koskettamaan jollain tapaa lähes meidän kaikkien työpaikkoja ja työnantajia sekä palveluita. Siitä miten tämä tapahtuu, tulee meille kertomaan Jämsän kaupunginjohtaja Hanna Helaste.

Uudistus vaikuttaa myös sote-alan viranomaisvalvontaan ja hoitajien omavalvonnan merkitys korostuu. Tästä meille tulee kertomaan Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston ylitarkastaja Jaana Aarnio.

Nyt on siis loistava tilaisuus tulla kuulemaan, mitä on odotettavissa ja miten se meidän tilannettamme muuttaa.

Illan lopuksi on tarjolla Patalahden pizzabuffet.

Ruokailua varten pyydän paikalle tulevia ilmoittautumaan viimeistään 31.10. sähköpostilla ammattiosaston osoitteeseen super411@superliitto.fi.

Tervetuloa!